InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Making fluency research accessible to second language teachers: The impact of a training intervention
Parvaneh Tavakoli
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 2, 2023 (Ejemplar dedicado a: Arts integration and community engagement for intercultural dialogue through language education), págs. 368-393
Aspects of fluency across assessed levels of speaking proficiency
Parvaneh Tavakoli, Fumiyo Nakatsuhara, Ann–marie Hunter
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 104, Nº 1, 2020, págs. 169-191
The rise of non-dissertation track master’s programmes:: An academic literacies approach
Mostafa Hasrati, Parvaneh Tavakoli
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 56, Nº 5, 2019, págs. 639-651
Is fluency being ‘neglected’ in the classroom?: Teacher understanding of fluency and related classroom practices
Parvaneh Tavakoli, Ann Marie Hunter
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 22, Nº. 3, 2018, págs. 330-349
Parvaneh Tavakoli, Colin Campbell, Joan McCormack
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 50, Nº. 2, 2016, págs. 447-471
Johannes Eckerth, Parvaneh Tavakoli
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 16, Nº. 2, 2012 (Ejemplar dedicado a: Are cognitive-interactional and socio-cultural perspectives on L2 learning and teaching compatible, complementary, or incommensurable?), págs. 227-252
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados