Periodo de publicación recogido
|
|
|
Ben Dobbs
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 28, No. 2, 2019, págs. 77-78
Using SWOT in business English training
Ben Dobbs
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 28, No. 1, 2019, págs. 69-70
Ben Dobbs
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 119, 2018, págs. 17-19
Teacher, trainer, coach - which am I really?
Ben Dobbs, Michelle Hunter
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 115, 2018, págs. 59-61
Ben Dobbs
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 27, No. 4, 2018, págs. 74-76
Ben Dobbs
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 27, No. 2, 2018, págs. 62-64
Paper-free and resources-light business communication training
Ben Dobbs
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 27, No. 1, 2018, págs. 37-40
Ben Dobbs
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 109, 2017, págs. 41-42
What is business english, anyway?
Ben Dobbs
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 108, 2017, págs. 32-34
Listening in business communication
Ben Dobbs
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 26, No. 4, 2017, págs. 65-66
In the minefield: what exactly is Military English?
Ben Dobbs
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 26, No. 2, 2017, págs. 20-23
Using case studies in the Business English classroom
Ben Dobbs
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 26, No. 1, 2017, págs. 71-74
Teaching English for the maritime sector
Peter Read, Ben Dobbs
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 25, No. 4, 2016, págs. 68-72
Directness and indirectness when communicating in English
Ben Dobbs
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 25, No. 3, 2016, págs. 51-52
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados