Periodo de publicación recogido
|
|
|
Mark H. Strong, Gary J. Burkholder, Emily G. Solberg, Amy Stellmack, William D. Presson, Jean Bernard Seitz
Higher learning research communications: HLRC, ISSN-e 2157-6254, Vol. 10, Nº. 2, 2020, págs. 67-115
Psychological Adaptation of International Students in the Northern Part of Cyprus
Ariel Ladum, Gary J. Burkholder
Higher learning research communications: HLRC, ISSN-e 2157-6254, Vol. 9, Nº. 1, 2019, págs. 28-46
Situational Judgment Tests as Measures of 21st Century Skills: Evidence across Europe and Latin America
Christoph N. Herde, Filip Lievens, Emily G. Solberg, Jan L. Harbaugh, Mark H. Strong, Gary J. Burkholder
Revista de psicología del trabajo y de las organizaciones = Journal of work and organizational psychology, ISSN 1576-5962, Vol. 35, Nº 2, 2019, págs. 65-74
Computer-based technology and student engagement: a critical review of the literature
Laura A. Schindler, Gary J. Burkholder, Osama A. Morad, Craig Marsh
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 14, 2017
Instructional design and facilitation approaches that promote critical thinking in asynchronous online discussions: a review of the literature
Laura A. Schindler, Gary J. Burkholder
Higher learning research communications: HLRC, ISSN-e 2157-6254, Vol. 4, Nº. 4, 2014, págs. 11-29
International perspectives on retention and persistence
Gary J. Burkholder, Nicole Holland
Higher learning research communications: HLRC, ISSN-e 2157-6254, Vol. 4, Nº. 2, 2014, págs. 3-10
An institutional approach to developing a culture of student persistence
Gary J. Burkholder, Jim Lenio, Nicole Holland, Rebecca Jobe, Alan Seidman, Diane Neal, Jimmy Middlebrook
Higher learning research communications: HLRC, ISSN-e 2157-6254, Vol. 3, Nº. 3, 2013, págs. 16-39
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados