Periodo de publicación recogido
|
|
|
Can motivation for running marathons be measured?
Jack Nelson
JOPERD: Journal of physical education, recreation and dance, ISSN 0730-3084, Vol. 65, Nº 1, 1994, pág. 9
Can student teachers be helped to think about their teaching?
Jack Nelson
JOPERD: Journal of physical education, recreation and dance, ISSN 0730-3084, Vol. 65, Nº 1, 1994, pág. 9
What are some guidelines on giving feedback to students in physical education?
Jack Nelson, Tom Sharpe
JOPERD: Journal of physical education, recreation and dance, ISSN 0730-3084, Vol. 64, Nº 9, 1993, pág. 13
Can short-term diet and frequent exercise improve coronary risk factors of obese adolescents?
Jack Nelson, Luke Thomas
JOPERD: Journal of physical education, recreation and dance, ISSN 0730-3084, Vol. 64, Nº 8, 1993, pág. 8
What do students think about during instruction?
Kate Barrett, Jack Nelson
JOPERD: Journal of physical education, recreation and dance, ISSN 0730-3084, Vol. 64, Nº 8, 1993, pág. 8
How valid are bioelectrical impedance predictions of body composition?
Jack Nelson
JOPERD: Journal of physical education, recreation and dance, ISSN 0730-3084, Vol. 64, Nº 7, 1993, pág. 4
Is loneliness related to physical fitness and activity levels in children?
Jack Nelson
JOPERD: Journal of physical education, recreation and dance, ISSN 0730-3084, Vol. 64, Nº 7, 1993, pág. 4
What is the significance of the `locker room talk' of male athletes?
Jack Nelson, Elaine M. Blinde
JOPERD: Journal of physical education, recreation and dance, ISSN 0730-3084, Vol. 64, Nº 6, 1993, pág. 7
What are the essential elements of a choreographic work?
Judith Gray, Jack Nelson
JOPERD: Journal of physical education, recreation and dance, ISSN 0730-3084, Vol. 64, Nº 6, 1993, pág. 7
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados