InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Latisha Mary, Andreas S. Young
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 32, Nº. 4, 2023 (Ejemplar dedicado a: Developing Critical Multilingual Language Awareness from Pedagogical Stance to Research-Based Practices: Global Perspectives), págs. 621-644
“Non, moi je lui dis pas en turc, ou en portugais, ou en, j’sais pas moi en arabe”: Exploring teacher ideologies in multilingual/cultural preschool contexts in France
Andreas S. Young
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 10, Nº. 2, 2017 (Ejemplar dedicado a: Language Ideologies and Teaching in Multilingual Contexts), págs. 11-24
In memory of Prof. Dr Carl James
Peter Garret, Josep Maria Cots Caimon, Claudia Finkbeiner, Joanna White, Richard Aplin, Andreas S. Young, Agneta Svalberg M.-L.
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 26, Nº. 1, 2017, págs. 1-2
Unpacking teachers’ language ideologies: attitudes, beliefs, and practiced language policies in schools in Alsace, France
Andreas S. Young
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 23, Nº. 1-2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Language Awareness for our Multicultural World: Selected papers from the 11th International Conference of the Association for Language Awareness, Concordia University, Montreal, July 2012), págs. 157-171
Language Awareness and/or Language Learning in French Primary Schools Today
Andreas S. Young, Christine Hélot
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 12, Nº. 3-4, 2003, págs. 234-246
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados