InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Erratum to: Gulbahar H. Beckett and Gerard A. Postiglione (eds): China’s Assimilationist Language Policy:: The Impact on Indigenous/Minority Literacy and Social Harmony
Houxiang Li
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 13, Nº. 3, 2014, págs. 291-291
Gulbahar H. Beckett and Gerard A. Postiglione (eds): China’s Assimilationist Language Policy: The Impact on Indigenous/Minority Literacy and Social Harmony
Houxiang Li
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 12, Nº. 4, 2013, págs. 379-381
Claire Kramsch: The multilingual subject
Houxiang Li
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 32, Nº 1, 2011 (Ejemplar dedicado a: Qualitative Interviews in Applied Linguistics: Discursive Perspectives), págs. 113-116
Es reseña de:
The multilingual subject: what foreign language learners say about their experience and why it matters
Claire Kramsch
Oxford : Oxford University Press, 2009
Book review: Richard F. Young, 2009: Discursive practice in language learning and teaching.: Supplement 2 of Volume 58 of Language Learning. 267pp. Volume 6 in The Language Learning Monograph Series.
Houxiang Li
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 14, Nº. 1, 2010, págs. 113-116
Es reseña de:
Discursive practice in language learning and teaching
Richard F. Young
Malden : Wiley-Blackwell, 2009
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados