InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
“A Stressful Unknown” or “an Oasis”?: Undergraduate Students’ Perceptions of Assessment in an In-Class and Online English Phonetics Course
Anna Czura, Malgorzata Baran-Lucarz
Íkala, ISSN 0123-3432, Vol. 26, Nº. 3, 2021, págs. 623-641
Translation is not Enough - the Need for Pedagogical Adaptation in CLIL Textbook Development
Anna Czura
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 27, 2017, págs. 35-46
Curricular models of CLIL education in Poland
Anna Czura, Katarzyna Papaja
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 16, Nº. 3, 2013 (Ejemplar dedicado a: Content and Language Integrated Learning: Language Policy and Pedagogical Practice), págs. 321-333
“Let’s talk about el catalan’s”: Student teachers’ use of plurilingual and plurimodal resources in WhatsApp interaction
Melinda Dooly, Anna Czura
Plurilingual Classroom Practices and Participation: Analysing Interaction in Local and Translocal Settings / coord. por Dolors Masats Viladoms, Lucila Nussbaum Capdevila, 2022, ISBN 978-1-003-16912-3, págs. 200-211
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados