Periodo de publicación recogido
|
|
|
Bridging academic and everyday language: Multilingual students’ meaning-making in a lesson about Buddhism
Monica Axelsson, Anna Slotte-Lüttge
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 5, Nº. 2, 2017, págs. 157-186
Learning how to be a tähti: A case study of language development in everyday situations of a 7-year-old multilingual Finnish child
Anna Slotte-Lüttge, Michaela Pörn, Fritjof Sahlström
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 17, Nº. 2, 2013 (Ejemplar dedicado a: Bilingual and Second-Language Interaction), págs. 153-173
Making use of bilingualism — construction of a monolingual classroom, and its consequences
Anna Slotte-Lüttge
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 187-188, 2007, págs. 103-128
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados