InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Challenges of implementing authenticity of tandem learning in formal language education
Janne Elo, Michaela Pörn
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 6, 2021, págs. 771-784
The teacher’s role in supporting two-way language learning in classroom tandem
Michaela Pörn, Katri Hansell
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 5, 2020, págs. 534-549
Learning how to be a tähti: A case study of language development in everyday situations of a 7-year-old multilingual Finnish child
Anna Slotte-Lüttge, Michaela Pörn, Fritjof Sahlström
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 17, Nº. 2, 2013 (Ejemplar dedicado a: Bilingual and Second-Language Interaction), págs. 153-173
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados