InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Primary-school teachers’ beliefs about the effects of early-English education in the Dutch context: communicative scope, disadvantaged learning, and their skills in teaching English
Claire Goriot, Roeland Van Hout
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 4, 2023, págs. 498-513
Using the peabody picture vocabulary test in L2 children and adolescents: effects of L1
Claire Goriot, Roeland Van Hout, Mirjam Broersma, Vanessa Lobo, James M. McQueen, Sharon Unsworth
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 4, 2021, págs. 546-568
Benefits of being bilingual?: The relationship between pupils’ perceptions of teachers’ appreciation of their home language and executive functioning
Claire Goriot, Eddie Denessen, Joep Bakker, Mienke Droop
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 20, Nº. 6, 2016, págs. 700-713
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados