InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Engagement in language learning: A systematic review of 20 years of research methods and definitions
Philip Hiver, Ali H. Al-hoorie, Joseph P. Vitta, Janice Wu
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 1, 2024, págs. 201-230
Language learning motivation as a complex dynamic system: A global perspective of truth, control, and value
Mostafa Papi, Philip Hiver
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 104, Nº 1, 2020, págs. 209-232
Language Teacher Immunity: A Double-Edged Sword
Philip Hiver, Zoltán Dörnyei
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 38, Nº 3, 2017, págs. 405-423
Tracing the Signature Dynamics of Language Teacher Immunity: A Retrodictive Qualitative Modeling Study.
Philip Hiver
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 101, Nº 4, 2017, págs. 669-690
A Dynamic Ensemble for Second Language Research: Putting Complexity Theory Into Practice.
Philip Hiver, Ali H. Al-hoorie
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 100, Nº 4, 2016, págs. 741-756
The interplay of possible language teacher selves in professional development choices
Philip Hiver
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 17, Nº. 2, 2013, págs. 210-227
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados