InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Challenges and solutions in translation
Rossella Latorraca, Jacqueline Aiello
Translation and translanguaging in multilingual contexts, ISSN-e 2352-1813, ISSN 2352-1805, Vol. 9, Nº. 1, 2023, págs. 1-7
Stances toward translation training and the discipline: A study of future translators’ EFL retrospective reports
Jacqueline Aiello, Rossella Latorraca
Translation and translanguaging in multilingual contexts, ISSN-e 2352-1813, ISSN 2352-1805, Vol. 9, Nº. 1, 2023, págs. 111-134
Preparing teachers in Italy for CLIL: reflections on assessment, language proficiency and willingness to communicate
Jacqueline Aiello, Emilia Di Martino, Bruna Di Sabato
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 20, Nº. 1, 2017, págs. 69-83
Jacqueline Aiello, Emilia Di Martino
The Routledge Handbook of Content and Language Integrated Learning / Darío Luis Banegas (dir.), Sandra Zappa-Hollman (dir.), 2024, ISBN 978-1-032-00195-1, págs. 419-432
The Discursive Realisation of a Progressive Congresswoman: Stancetaking Across Contexts and Media
Jacqueline Aiello
Stance, inter/subjectivity and identity in discourse / coord. por Juana Isabel Marín Arrese, Laura Hidalgo Downing, Juan Rafael Zamorano Mansilla, 2023, ISBN 9783034346344, págs. 421-442
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados