Periodo de publicación recogido
|
|
|
The benefits of multilingual pedagogies for multilingual children’s narrative abilities
Valentina Carbonara, Andrea Scibetta, Jacopo Torregossa
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 21, Nº. 2, 2024, págs. 645-669
Integrating translanguaging pedagogy into Italian primary schools: implications for language practices and children's empowerment
Valentina Carbonara, Andrea Scibetta
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 3, 2022, págs. 1049-1069
Il translanguaging come strumento efficace per la gestione delle classi plurilingui: il Progetto “L’altroparlante”
Valentina Carbonare, Andrea Scibetta
Rassegna Italiana di Linguistica Applicata, ISSN 0033-9725, Vol. 50, Nº. 1, 2018
Chinese University Students' Development of Pragmatic Skills in L2 Italian: A Corpus-Based Study
Andrea Scibetta
Yearbook of corpus linguistics and pragmatics 2016: global implications for society and education in the networked age / Jesús Romero Trillo (ed. lit.), 2016, ISBN 9783319417325, págs. 243-271
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados