Periodo de publicación recogido
|
|
|
Temporal analysis of multimodal data to predict collaborative learning outcomes
Jennifer K. Olsen, Kshitij Sharma, Nikol Rummel, Vincent Aleven
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 5, 2020, págs. 1527-1547
Martina A. Rau, Vincent Aleven, Nikol Rummel
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 3, 2017, págs. 355-373
Successful learning with multiple graphical representations and self-explanation prompts
Martina A. Rau, Vincent Aleven, Nikol Rummel
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 1, 2015, págs. 30-46
Introduction to the special issue on advanced learning technologies
Vincent Aleven, Carole R. Beal, Arthur C. Graesser
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 4, 2013, págs. 929-931
"Introduction to the Special Issue on Advanced Learning Technologies": Correction to Aleven, Beal, and Graesser (2013)
Vincent Aleven, Carole R. Beal, Arthur C. Graesser
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 4, 2013, pág. 931
Kirsten R. Butcher, Vincent Aleven
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 4, 2013, págs. 988-1009
Tutorial on rapid development of intelligent tutors using the cognitive tutor authoring tools (CTAT)
Vincent Aleven, Bruce McLaren, Jonathan Sewall
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, pág. 1097
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados