InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Seventh graders’ strategies for shading the percentages of geometric shapes
Emrullah Erdem, Burçin Gökkurt, Yasin Soylu
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 54, Nº. 5, 2023, págs. 801-826
Using digital stories to reduce misconceptions and mistakes about fractions: an action study
Fatma Gizem Karaoglan Yilmaz, Burçin Gökkurt, Zehra Yasar
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 49, Nº. 6, 2018, págs. 867-898
Ömer Sahin, Burçin Gökkurt, Yasin Soylu
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 47, Nº. 4, 2016, págs. 531-551
Use of digital concept cartoons and digital concept maps for elimination of misconceptions in secondary school mathematics course: examination of opinions of teachers
Burçin Gökkurt, H. Yildiz Durak, Fatma Gizem Karaoglan Yilmaz, M. R. Yilmaz
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 10858-10866
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados