InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
After study abroad: The maintenance of multilingual identity among anglophone languages graduates
Rosamond Mitchell, Nicole Tracy-Ventura, Amanda Huensch
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 104, Nº 2, 2020, págs. 327-344
Amanda Huensch
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 52, Nº. 1, 2019, págs. 13-31
Pronunciation in foreign language classrooms: Instructors’ training, classroom practices, and beliefs
Amanda Huensch
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 23, Nº. 6, 2019, págs. 745-764
Understanding second language fluency behavior: The effects of individual differences in first language fluency, cross-linguistic differences, and proficiency over time
Amanda Huensch, Nicole Tracy-Ventura
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 38, Nº 4, 2017, págs. 755-785
Contextualizing Attitudes Toward Pronunciation: Foreign Language Learners in the United States
Amanda Huensch, Amy S. Thompson
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 50, Nº. 2, 2017, págs. 410-432
L2 Utterance Fluency Development Before, During, and After Residence Abroad: A Multidimensional Investigation.
Amanda Huensch, Nicole Tracy-Ventura
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 101, Nº 2, 2017, págs. 275-293
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados