InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Creating lifelong learners: Using project-based management to teach 21st Century skills
Liangtao Lai, Fei Guo
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 55, Nº 6, 2018, págs. 746-747
The bilingual revolution: The future of education is in two languages by Fabrice Jaumont
Liangtao Lai
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 3, 2021, págs. 452-454
Es reseña de:
The bilingual revolution: the future of education is in two languages
Fabrice Jaumont
New York : TBR Books, 2017
Assessing English language learners: theory and practice
Renhua Wang, Liangtao Lai
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 22, Nº. 5, 2019, págs. 651-654
Es reseña de:
Assessing English language learners: theory and practice
Guillermo Solano-Flores
New York : Routledge, 2016
The silent experience of young bilingual learners – a sociocultural study into the silent period
Liangtao Lai, Renhua Wang
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 19, Nº. 3, 2016, págs. 332-335
Es reseña de:
The silent experience of young bilingual learners: a sociocultural study into the silentperiod
Caroline Bligh
Rotterdam : Sense Publishers
Tools for teaching in an educationally mobile world
Liangtao Lai, Renhua Wang
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 52, Nº 6, 2015, págs. 675-677
Es reseña de:
Tools for teaching in an educationally mobile world
Jude Carroll
Reino Unido : Routledge, 2015
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados