InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Task complexity, L2 proficiency and EFL learners’ L1 use in task-based peer interaction
Jinfen Xu, Yumei Fan
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 2, 2024, págs. 346-365
EFL learners’ corrective feedback decision-making in task-based peer interaction
Jinfen Xu, Yumei Fan, Qingting Xu
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 28, Nº. 4, 2019, págs. 329-347
The evolution of the college English curriculum in China (1985–2015): changes, trends and conflicts
Jinfen Xu, Yumei Fan
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 16, Nº. 3, 2017, págs. 267-289
Translanguaging in EFL contexts: a call for change by Michael Rabbidge
Yumei Fan, Jinfen Xu
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 3, 2022, págs. 1171-1174
Es reseña de:
Translanguaging in EFL contexts: a call for change
Michael Rabbidge
Abingdon : Routledge, 2019
S. Loewen and M. Sato (eds): The Routledge Handbook of Instructed Second Language Acquisition
Yumei Fan, Jinfen Xu
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 41, Nº 4, 2020, págs. 617-620
Es reseña de:
The Routledge handbook of instructed second language acquisition
Shawn Loewen (ed. lit.), Masatoshi Sato (ed. lit.)
New York : Routledge, 2017
Emotions in second language teaching: theory, research and teacher education
Yumei Fan, Jinfen Xu
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 6, 2020, págs. 769-772
Es reseña de:
Emotions in second language teaching: theory, research and teacher education
Juan de Dios Martinez Agudo (ed. lit.)
Cham : Springer, 2018
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados