InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Japanese Language and Soft Power in Asia edited by Kayoko Hashimoto
Citing Li
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 40, Nº. 7, 2019, págs. 647-649
Jeffrey Gil: Soft Power and the Global Promotion of Chinese Language Learning: The Confucius Institute Project
Citing Li
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 18, Nº. 1, 2019 (Ejemplar dedicado a: Multilingualism and policy making in Greater China), págs. 159-161
Bridging ‘what I said’ and ‘why I said it’: the role of metapragmatic awareness in L2 request performance
Citing Li, Xuesong Gao
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 26, Nº. 3, 2017, págs. 170-190
Review of language learning in study abroad: the multilingual turn by Wenhao Diao and Emma Trentman
Zibei Li, Citing Li
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 21, Nº. 2, 2024, págs. 1183-1186
Es reseña de:
Language learning in study abroad: the multilingual turn
by Wenhao Diao and Emma Trentman
Bristol : Multilingual Matters, 2021
Shanshan Sun, Citing Li
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 9, 2024, págs. 4030-4031
Es reseña de:
Language learning motivation in a multilingual Chinese context Mairin Hennebry-Leung and Xuesong (Andy) Gao
Mairin Hennebry-Leung and Xuesong (Andy) Gao
Oxford and New York : Routledge, 2022
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados