Periodo de publicación recogido
|
|
|
Occupational Therapists as Street-Level Bureaucrats:: Leveraging the Political Nature of Everyday Practice
Rebecca M Aldrich, Debbie Laliberte Rudman
Canadian Journal of Occupational Therapy, ISSN 0008-4174, Vol. 87, Nº. 2, 2020, págs. 137-143
Assessing internationalized education: a content analysis of final student presentations from USC chan’s summer OT immersion program
Rebecca M Aldrich, Brianne Tabios, Natasha Strickland, Vidhisha Nair, Daniel J. Park
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 73, Nº. Extra 4, 1, 2019
Using occupational justice as a linchpin of international educational collaborations
Rebecca M Aldrich, Liesl Peters
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 73, Nº. 3, 2019
Developing occupational therapy students' practice habits via qualitative inquiry education
Abbey L Marterella, Rebecca M Aldrich
Canadian Journal of Occupational Therapy, ISSN 0008-4174, Vol. 82, Nº. 2, 2015, págs. 119-128
Empirical lessons about occupational categorization from case studies of unemployment
Rebecca M Aldrich, Caroline Harkins McCarty, Brian A Boyd, Caitlin E Bunch, Cathrine B Balentine
Canadian Journal of Occupational Therapy, ISSN 0008-4174, Vol. 81, Nº. 5, 2014, págs. 289-297
Reconsidering Violence: A Response to Twinley and Addidle (2012) and Morris (2012)
Rebecca M Aldrich, Norman White
British journal of occupational therapy, ISSN 0308-0226, Vol. 75, Nº. 11, 2012, págs. 527-529
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados