Periodo de publicación recogido
|
|
|
‘When they act, they speak more': strategies that encourage language production in a bilingual preschool
Mila Schwartz, Inas Deeb, Deborah Dubiner
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 3, 2022, págs. 800-818
Toward a better understanding of the language conducive context: an ecological perspective on children’s progress in the second language in bilingual preschool
Mila Schwartz, Inas Deeb
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 4, 2021, págs. 481-499
‘How do you say it in Arabic, in Hebrew, in English?’: Towards a better understanding of children’s agentic behaviour in novel language learning
Mila Schwartz, Inas Deeb, Sujoud Hijazy
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 42, Nº. 7, 2021, págs. 621-636
The Development of Social Essentialism: The Case of Israeli Children’s Inferences About Jews and Arabs
Dana Birnbaum, Inas Deeb, Gili Segall, Adar Ben-Eliyahu, Gil Diesendruck
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 3, 2010, págs. 757-777
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados