InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
‘When they act, they speak more': strategies that encourage language production in a bilingual preschool
Mila Schwartz, Inas Deeb, Deborah Dubiner
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 3, 2022, págs. 800-818
‘We don’t think about it, we just mix’: language choice and ethnolinguistic identity among Arabic-Hebrew bilinguals in Israel
Deborah Dubiner
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 2, 2021, págs. 191-206
‘Write it down and then what?’: Promoting pre-service teachers’ language awareness, metacognitive development and pedagogical skills through reflections on vocabulary acquisition and teaching
Deborah Dubiner
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 27, Nº. 4, 2018, págs. 277-294
Using vocabulary notebooks for vocabulary acquisition and teaching
Deborah Dubiner
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 71, Nº 4, 2017, págs. 456-466
Like a blind man. Sociolinguistic perspectives of an intercultural encounter in Israel
Deborah Dubiner
Encuentros interculturales en sociedades multiculturales: inmigración, multiculturalismo y multiculturalidad / coord. por María José Cano Pérez; Antonio Bernardo Espinosa Ramírez (ed. lit.), Miguel Ángel Espinosa Villegas (ed. lit.), Tania María García Arévalo (ed. lit.), 2019, ISBN 9788433864536, págs. 193-213
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados