Periodo de publicación recogido
|
|
|
Children’s Beliefs About Possibility Differ Across Dreams, Stories, and Reality
Brandon W. Goulding, Ori Friedman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 6, 2020, págs. 1843-1853
Accent, Language, and Race: 4-6-Year-Old Children's Inferences Differ by Speaker Cue.
Drew Weatherhead, Ori Friedman, Katherine S. White
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 5, 2018, págs. 1613-1624
Fitting the Message to the Listener: Children Selectively Mention General and Specific Facts.
Carolyn Baer, Ori Friedman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 2, 2018, págs. 461-475
Preschoolers Selectively Infer History When Explaining Outcomes: Evidence From Explanations of Ownership, Liking, and Use
Shaylene E. Nancekivell, Ori Friedman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 3, 2014, págs. 1236-1247
Young Children Give Priority to Ownership When Judging Who Should Use an Object
Karen R. Neary, Ori Friedman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 1, 2014, págs. 326-337
First Possession, History, and Young Children's Ownership Judgments
Ori Friedman, Julia W. Van de Vondervoort, Margaret Anne Defeyter, Karen R. Neary
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 5, 2013, págs. 1519-1525
Preschoolers Acquire General Knowledge by Sharing in Pretense
Shelbie L Sutherland, Ori Friedman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 3, 2012, págs. 1064-1071
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados