Periodo de publicación recogido
|
|
|
Evaluation of treatment effect estimates in single-case experimental research: comparison of twelve overlap methods and visual analysis
Serife Yucesoy Ozkan, Salih Rakap, Emrah Gulboy
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 47, Nº. 1, 2020, págs. 67-87
Effect sizes as result interpretation aids in single-subject experimental research: description and application of four nonoverlap methods
Salih Rakap
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 42, Nº. 1, 2015, págs. 11-33
Parenting children with developmental disabilities during covid-19 outbreak
Salih Rakap
EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 5th-6th, 2021, Online) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2021, ISBN 978-84-09-31267-2, pág. 11316
How did covid-19 outbreak impact family quality of life for children with disabilities?
Salih Rakap
EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 5th-6th, 2021, Online) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2021, ISBN 978-84-09-31267-2, pág. 11317
Salih Rakap, S. Kalkan
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 6th-7th, 2020, Online) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 1535-1539
Salih Rakap, S. Kalkan
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 6th-7th, 2020, Online) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 1540-1545
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados