InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The influence of cultural origins of visitors when staying in the city that never sleeps
Sérgio Moro, Paulo Rita, Pedro Ramos, Joaquim Esmerado
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 47, Nº. 1, 2022, págs. 78-90
Guest satisfaction in East and West: evidence from online reviews of the influence of cultural origin in two major gambling cities, Las Vegas and Macau
Sérgio Moro
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 45, Nº. 4, 2020, págs. 539-548
From institutional websites to social media and mobile applications: a usability perspective
Ricardo F. Ramos, Paulo Rita, Sérgio Moro
European Research on Management and Business Economics, ISSN 2444-8834, Vol. 25, Nº. 3, 2019, págs. 138-143
Leveraging a luxury fashion brand through social media
Maria Teresa Romão, Sérgio Moro, Paulo Rita, Pedro Ramos
European Research on Management and Business Economics, ISSN 2444-8834, Vol. 25, Nº. 1, 2019, págs. 15-22
Research trends on Big Data in Marketing: a text mining and topic modeling based literature analysis
Alexandra Amado, Paulo Cortez, Paulo Rita, Sérgio Moro
European Research on Management and Business Economics, ISSN 2444-8834, Vol. 24, Nº. 1, 2018, págs. 1-7
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados