InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Structure of REDEE and EJMBE research: a bibliometric analysis
Ricardo Ramos, Paulo Rita
European journal of management and business economics, ISSN-e 2444-8494, ISSN 2444-8451, Vol. 33, Nº. 1, 2024, págs. 1-19
Mapping research in marketing: trends, influential papers and agenda for future research
Ricardo Ramos, Paulo Rita, Celeste Vong
Spanish journal of marketing-ESIC, ISSN 2444-9695, ISSN-e 2444-9709, Vol. 28, Nº. 2, 2024
How the response to service incidents change customer– firm relationships
Pedro Simoes Coelho, Paulo Rita, Ricardo F. Ramos
European journal of management and business economics, ISSN-e 2444-8494, ISSN 2444-8451, Vol. 32, Nº. 2, 2023, págs. 36-52
The influence of cultural origins of visitors when staying in the city that never sleeps
Sérgio Moro, Paulo Rita, Pedro Ramos, Joaquim Esmerado
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 47, Nº. 1, 2022, págs. 78-90
Online dating apps as a marketing channel: a generational approach
Paulo Rita, Ricardo Filipe Ramos, Marta Mealha, Lucian Radu
European journal of management and business economics, ISSN-e 2444-8494, ISSN 2444-8451, Vol. 30, Nº. 1, 2021, págs. 1-17
From institutional websites to social media and mobile applications: a usability perspective
Ricardo F. Ramos, Paulo Rita, Sérgio Moro
European Research on Management and Business Economics, ISSN 2444-8834, Vol. 25, Nº. 3, 2019, págs. 138-143
New frontiers in tourism: destinations, resources, and managerial perspectives
Metin Kozak, Paulo Rita, José Enrique Bigné Alcañiz
European journal of management and business economics, ISSN-e 2444-8494, ISSN 2444-8451, Vol. 27, Nº. 1, 2018 (Ejemplar dedicado a: New frontiers in tourism: destinations, resources, and managerial perspectives), págs. 2-5
Research trends on Big Data in Marketing: a text mining and topic modeling based literature analysis
Alexandra Amado, Paulo Cortez, Paulo Rita, Sérgio Moro
European Research on Management and Business Economics, ISSN 2444-8834, Vol. 24, Nº. 1, 2018, págs. 1-7
Privacy concerns and online purchasing behaviour: Towards an integrated model
Nuno Fortes, Paulo Rita
European Research on Management and Business Economics, ISSN 2444-8834, Vol. 22, Nº. 3, 2016, págs. 167-176
Attention, emotions and cause-related marketing effectiveness
João Guerreiro, Paulo Rita, Duarte Trigueiros
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 49, Nº. 11-12, 2015, págs. 1728-1750
How visitors of luxury cruises perceive a tourist destination: internal determinants, satisfaction and intention to return
Elodie Carreira Zeferino, Sandra Maria Correia Loureiro, Paulo Rita
Revista Turismo & Desenvolvimento, ISSN 1645-9261, Nº. 21-22, 2, 2014, págs. 49-58
Fluxos Turísticos Internacionais: um estudo de segmentação
Paulo Aguas, Paulo Rita, Jorge Costa
Revista Turismo & Desenvolvimento, ISSN 1645-9261, Nº. 2, 2004, págs. 79-88
A privacidade e a utilizaçao do comércio electrónico: modelo e metodología de investigaçao
Nuno Fortes, Paulo Rita
Conocimiento, innovación y emprendedores: camino al futuro / coord. por Juan Carlos Ayala Calvo, 2007, ISBN 84-690-3573-8
Expert systems in tourism marketing
Luiz Mountinho, Paulo Rita, Bruce Curry
London; New York : Routledge, cop. 1996. ISBN 0-415-09316-3
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados