InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Family language patterns in bilingual families and relationships with children’s language outcomes
Josje Verhagen, Folkert Kuiken, Sible Andringa
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 43, Nº 5, 2022, págs. 1109-1139
Bilingual daycares in the Netherlands: an analysis of the implementation of bilingual input and underlying ideologies
Darlene Keydeniers, Suzanne Aalberse, Sible Andringa, Folkert Kuiken
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 23, Nº. 2, 2022, págs. 157-175
Linguistic predictors of academic achievement amongst international students and home students in higher education: introduction
Michael Daller, Folkert Kuiken, Danijela Trenkic, Ineke Vedder
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 10, 2021 (Ejemplar dedicado a: Linguistic predictors of academic achievement amongst international students and home students in higher education), págs. 1453-1457
Folkert Kuiken, Ineke Vedder
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 10, 2021 (Ejemplar dedicado a: Linguistic predictors of academic achievement amongst international students and home students in higher education), págs. 1474-1485
L2-induced changes in the L1 of Germans living in the Netherlands
Anne Ribbert, Folkert Kuiken
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 13, Nº 1, 2010 (Ejemplar dedicado a: New perspectives on L1 attrition), págs. 41-48
Complexity, Accuracy, and Fluency in Second Language Acquisition
Alex Housen, Folkert Kuiken
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 30, Nº 4, 2009 (Ejemplar dedicado a: Complexity, Accuracy and Fluency (CAF) in Second Language Acquisition Research), págs. 461-473
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados