Periodo de publicación recogido
|
|
|
Student facilitators' habits of mind and their influences on higher-level knowledge construction occurrences in online discussions: a case study.
Khe Foon Hew, Wing Sum Cheung
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 48, Nº 3 (August), 2011, págs. 275-285
Use of three-dimensional (3-D) immersive virtual worlds in K-12 and higher education settings: A review of the research.
Khe Foon Hew, Wing Sum Cheung
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 41, Nº. 1, 2010, págs. 33-55
The impact of the use of response pad system on the learning of secondary school physics concepts: A Singapore quasi-experiment study.
Wong Kin Mun, Khe Foon Hew, Wing Sum Cheung
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 5, 2009, págs. 848-860
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados