Periodo de publicación recogido
|
|
|
A cross-cultural comparison in pedagogical beliefs about oral corrective feedback: the case of English language teachers in China versus the U.S.
Laura Mahalingappa, Nihat Polat, Rui Wang
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 31, Nº. 4, 2022, págs. 410-430
Kurdish adolescents acquiring Turkish: Their self-determined motivation and identification with L1 and L2 communities as predictors of L2 accent attainment.
Nihat Polat, Diane L. Schallert
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 97, Nº 3, 2013, págs. 745-763
Language Teacher Identities: Co-Constructing Discourse and Community by CLARKE, MATTHEW.
Nihat Polat
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 94, Nº 1, 2010, págs. 150-151
Learning Languages, Learning Life Skills: Autobiographical Reflexive Approach to Teaching and Learning a Foreign Language by JAATINEN, RIITTA.
Nihat Polat
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 93, Nº 3, 2009, págs. 449-450
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados