Periodo de publicación recogido
|
|
|
“Puro English and a little bit of Spanish”: Bi/multilingual kindergarteners’ language ideologies in a dual language bilingual class during the COVID-19 pandemic
Cory Buckband, Yalda M. Kaveh, Seda Ozbek-Damar, Brandon Yuhas
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 28, Nº. 4, 2024 (Ejemplar dedicado a: Language Ideologies and Language Teaching in the Global World), págs. 651-667
“I'm embarrassed and scared to speak a different language”: The complex language beliefs and emotions of bi/multilingual children of immigrants in monolingual U.S. schools
Yalda M. Kaveh, Ashley Lenz
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 7, 2024, págs. 2683-2700
Re-orienting to language users: humanizing orientations in language planning as praxis
Yalda M. Kaveh
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 22, Nº. 1, 2023, págs. 1-23
Family language policy and maintenance of Persian: the stories of Iranian immigrant families in the northeast, USA
Yalda M. Kaveh
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 17, Nº. 4, 2018, págs. 443-477
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados