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Aclaración de materia/profesión
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Phonetic symbols vs keywords in perceptual training: the learners’ views
Jonas Fouz Gonzalez, José A. Mompeán González
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 75, Nº 4, 2021, págs. 460-470
The role of attention control and stimuli lexical status in high variability phonetic training
Joan Carles Mora Bonilla, Mireia Ortega Duran, Ingrid Mora Plaza, Jonas Fouz Gonzalez
Propuestas en fonética experimental: enfoques metodológicos y nuevas tecnologías / Beatriz Blecua Falgueras (ed. lit.), Jordi Cicres i Bosch (ed. lit.), Marina Espejel (ed. lit.), María Jesús Machuca Ayuso (ed. lit.), 2021, ISBN 978 84 8458 590 9, pág. 201
Pronunciation teaching at official schools of languages in the murcia region. A survey
Jonas Fouz Gonzalez, Rafael Monroy Casas
La lingüística aplicada en la era de la globalización / coord. por Lirian Astrid Ciro, Lídia Gallego Balsà, Rosa Mateu Serra; Àngels Llanes (dir.), 2013, ISBN 978-84-8409-593-4, págs. 74-79
Enseñanza de la pronunciación de la lengua extranjera a través de tecnologías asequibles y de fácil acceso: podcasts, aplicaciones móviles y redes sociales (twitter)
Jonas Fouz Gonzalez
Tesis doctoral dirigida por Rafael Monroy Casas (dir. tes.), José A. Mompeán González (dir. tes.). Universidad de Murcia (2015).
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