Instituciones
Área de conocimientoPortal Institucional (Dialnet CRIS)Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Measuring the effects of repeated exposure to children’s graded readers
Àngels Llanes, Elsa Tragant Mestres de la Torre
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 5, 2024, págs. 1842-1868
Measuring the impact of translanguaging in TESOL: a plurilingual approach to ESP
Àngels Llanes, Josep Maria Cots Caimon
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 19, Nº. 4, 2022, págs. 523-538
L2 reading and vocabulary development after a short Study Abroad experience
Judith Borràs, Àngels Llanes
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 17, 2020, págs. 35-55
Reading in English as a Foreign language: Examining differences in reading speed, comprehension, efficacy and L1 cross-linguistic influence across grades
Àngels Llanes
Investigaciones Sobre Lectura, ISSN-e 2340-8685, Nº. 9, 2018 (Ejemplar dedicado a: Investigaciones Sobre Lectura), págs. 1-49
Learning English during the summer: A comparison of two domestic programs for pre-adolescents
Elsa Tragant Mestres de la Torre, Raquel Serrano, Àngels Llanes
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 21, Nº. 5, 2017, págs. 546-567
Vocabulary learning at primary school: a comparison of EFL and CLIL
Elsa Tragant Mestres de la Torre, Anna Marsol, Raquel Serrano, Àngels Llanes
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 19, Nº. 5, 2016, págs. 579-591
Does listening comprehension improve as a result of a short study abroad experience?
Àngels Llanes, Goretti Prieto Botana
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 28, Vol. 1, 2015, págs. 199-212
Study Abroad and Changes in Degree of Foreign Accent in Children and Adults.
Carmen Muñoz, Àngels Llanes
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 98, Nº 1, 2014, págs. 432-449
Examining the impact of amount of exposure on l2 development with CLIL and non-CLIL teenage students
Gemma Saladrigues, Àngels Llanes
Sintagma: Revista de lingüística, ISSN 0214-9141, Vol. 26, 2014, págs. 133-147
A longitudinal analysis of the effects of one year abroad
Raquel Serrano, Elsa Tragant Mestres de la Torre, Àngels Llanes
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 68, Nº. 2, 2012, págs. 112-138
The role of individual differences in a study abroad experience: the case of Erasmus students
Àngels Llanes, Elsa Tragant Mestres de la Torre, Raquel Serrano
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 9, Nº. 3, 2012, págs. 318-342
The many faces of study abroad: an update on the research on L2 gains emerged during a study abroad experience
Àngels Llanes
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 8, Nº. 3, 2011, págs. 189-215
Length of stay and study abroad: Language gains in two versus three months abroad
Àngels Llanes, Raquel Serrano Serrano
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 24, 2011, págs. 95-110
The impact of study abroad on L2 Spanish pragmatics development
Àngels Llanes
The Routledge Handbook of Spanish Pragmatics: Foundations and Interfaces / Dale April Koike (ed. lit.), J. César Félix-Brasdefer (ed. lit.), 2020, ISBN 9781138316461, págs. 485-500
Factors affecting oral fluency: task type, proficiency and stay abroad
Àngels Llanes, Carmen Muñoz Lahoz
Modos y formas de la comunicación humana / coord. por María Rosario Caballero Rodríguez, María Jesús Pinar Sanz, Vol. 2, 2010, ISBN 978-84-8427-759-0, págs. 179-194
La lingüística aplicada en la era de la globalización
coord. por Lirian Astrid Ciro, Lídia Gallego Balsà, Rosa Mateu Serra; Àngels Llanes (dir.)
Universitat de Lleida, Ediciones de la Universidad de Lérida = Edicions de la Universitat de Lleida, 2013. ISBN 978-84-8409-593-4
Children and adults learning english in a study abroad context
Àngels Llanes
Tesis doctoral dirigida por Carmen Muñoz Lahoz (dir. tes.). Universitat de Barcelona (2010).
L2 reading and vocabulary development as a result of a study abroad experience
Tesis doctoral dirigida por Àngels Llanes (dir. tes.). Universitat de Lleida (2020).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados