InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The developmental mutualism of language skills and behavioral problems: The time-sensitive mediating role of social skills
Peng Peng, Jason C. Chow, Ni Yan, Yating Liu
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 116, Nº. 6, 2024, págs. 889-902
Zhen Zhang, Peng Peng
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 3, 2023, págs. 475-501
Relations among phonological processing skills and mathematics in children: A meta-analysis
Xiujie Yang, Mengge Yan, Yijun Ruan, Serena Yuk Yee Ku, Jason Chor Ming Lo, Peng Peng, Catherine McBride-Chang
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 2, 2022, págs. 289-307
Using moderator analysis to identify the first-grade children who benefit more and less from a reading comprehension program: A step toward aptitude-by-treatment interaction
Douglas Fuchs, Devin M. Kearns, Lynn S. Fuchs, Amy Elleman, Jennifer K. Gilbert, Samuel Patton, Peng Peng, Donald L. Compton
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 85, Nº. 2, 2019 (Ejemplar dedicado a: Moderation analysis as a method of understanding for whom validated interventions work / coord. por Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs), págs. 229-247
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados