Periodo de publicación recogido
|
|
|
Reflective inquiry in design reviews: the role of question-asking during exchanges of peer feedback
Carlos Cardoso, Ada Hurst, Oscar G. Nespoli
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 36, no. 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Clive L. Dym Mudd Design Workshop XI Design Education and Practice – How Process Matters), págs. 614-622
Comparing instructor and student verbal feedback in design reviews of a capstone design course: differences in topic and function
Ada Hurst, Oscar G. Nespoli
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 35, no. 1 (Parte A ), 2019, págs. 221-231
Peer review in capstone design courses: an implementation using progress update meetings
Ada Hurst, Oscar G. Nespoli
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. Extra 6 (Parte B), 2015 (Ejemplar dedicado a: Selected Papers from the 2014 Capstone Design Conference), págs. 1799-1809
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados