Periodo de publicación recogido
|
|
|
Revolutionizing EFL special education: how ChatGPT is transforming the way teachers approach language learning
Mogbel Aid K Alenizi, Amr M. Mohamed, Tahany S. Shaaban
Innoeduca: international journal of technology and educational innovation, ISSN-e 2444-2925, Vol. 9, Nº. 2, 2023, págs. 5-23
The impact of training for IoT technology awareness program In the Saudi Arabian Universities
Mogbel Aid K Alenizi
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, ISSN-e 2386-4303, n. 17, 2022, págs. 45-58
Teaching reading to ESL Arab learners: A theoretical review
Mogbel Aid K Alenizi, Amrendra Kumar Singh
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, ISSN-e 2386-4303, n. 12, 2019, págs. 20-49
Effectiveness of a program based on a multi-sensory strategy in developing visual perception of primary school learners with learning disabilities: A contextual study of arabic learners
Mogbel Aid K Alenizi
International Journal of Educational Psychology: IJEP, ISSN-e 2014-3591, Vol. 8, Nº. 1, 2019 (Ejemplar dedicado a: February), págs. 72-104
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados