Competencias investigativas y mediación tecnológica en doctorandos de Iberoamérica
María Guadalupe Veytia Bucheli, José G. Galán, María Belén Morales Cevallos
págs. 1-19
Teaching reading to ESL Arab learners: A theoretical review
págs. 20-49
Citizenship and plurilingual social actors in Spain and Japan: methodological aspects and introduction to exploratory analysis regarding the plurilingual competition category
Emilio José Delgado Algarra, César Bernal Bravo, Makiko Ishida
págs. 50-62
págs. 63-75
Freddy Adrian Moreira Pinargote, José Eduardo Chancay Giler, Carlos Luis Pinargote Navarrete, Marely del Rosario Cruz Felipe
págs. 76-89
Effects on academic performance in secondary students according to the use of ICT
Luis Miguel Benítez Díaz, María Luisa Sevillano García, Esteban Vázquez Cano
págs. 90-108
Revisión Sistemática de Literatura: Tendencias de los sectores educación, finanzas y salud en los procesos de implementación de Gobierno de Tecnologías de la Información
Carlos Luis Pinargote N., Carlos Ramón López Paz, Marely Cruz, Pablo Flores
págs. 109-121
Techno-pedagogical resources to support teaching: Augmented reality as a dynamic tool for the substitute teacher
Jesús López Belmonte, Santiago Pozo Sánchez, Arturo Fuentes Cabrera
págs. 122-136
Los valores constitucionales en los jóvenes europeos: singularidades por países
Luis Vicente Amador Muñoz, Francisco Mateos Claros, Macarena Esteban Ibáñez, Francisco Javier Olmedo Ruiz
págs. 137-152
Data Driven Learning and teaching of prepositions in ESL: A study of Arab learners
págs. 153-168
págs. 169-183
Mónica Rebeca Franco Pombo, Antonio Luque de la Rosa, María del Mar Fernández Martínez, Rafaela Gutiérrez Cáceres
págs. 184-202
págs. 203-216
Gender stereotypes among Spanish university students about psychosocial risks in childhood
Yolanda Sánchez Sandoval, Elena Vizcaya, Sandra Melero, Laura Verdugo Ramírez
págs. 217-232
The rugby training in coaches from Almeria
Guillermo López Muñiz, Eloy López Meneses, José Carlos Jaenes Sánchez, Carlos Arenas Muñiz
págs. 233-244
La acreditación de idiomas en las universidades españolas: Un estudio cuantitativo en la Universidad de Córdoba
págs. 245-260
págs. 261-281
págs. 282-293
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados