Periodo de publicación recogido
|
|
|
The WeChat public platform: strengthening HSS academics’ global competitiveness in non-English speaking countries
Jinjin Lu
Culture and Education, Cultura y Educación, ISSN-e 1578-4118, ISSN 1135-6405, Vol. 32, Nº 3, 2020, págs. 609-620
Superdiversity and teacher education: supporting teachers in working with culturally, linguistically, and racially diverse students, families, and communities edited by Guofang Li, Jim Anderson, Jan Hare, and Marianne McTavish
Jinjin Lu, Mingxia He
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 8, 2022, págs. 3117-3120
Es reseña de:
Superdiversity and teacher education: supporting teachers in working with culturally, linguistically, and racially diverse students, families, and communities
Guofang Li (ed. lit.), Jim Anderson (ed. lit.), Jan Hare (ed. lit.), Marianne McTavish (ed. lit.)
New York : Routledge, 2021
Multilingual Sydney edited by Alice Chik, Phil Benson, and Robyn Moloney
Jinjin Lu
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 5, 2022, págs. 1940-1943
Es reseña de:
Multilingual Sydney
Alice Chik (ed. lit.), Phil Benson (ed. lit.), Robyn Moloney (ed. lit.)
London : Routledge, 2018
Jinjin Lu, Yaqi Wu
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 9, 2021, págs. 1448-1450
Es reseña de:
Schools of promise for multilingual students: transforming literacies, learning, and lives
Althier M. Lazar (ed. lit.), Patricia Ruggiano Schmidt (ed. lit.)
New York : Teachers College Press, 2018
Educating Chinese-heritage students in the global-local nexus: identities, challenges, and opportunities edited by Guofang Li and Wen Ma
Jinjin Lu
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 7, 2021, págs. 1087-1090
Es reseña de:
Educating Chinese-heritage students in the global-local nexus: identities, challenges, and opportunities
Guofang Li (ed. lit.), Wen Ma (ed. lit.)
New York : Routledge, 2018
Jinjin Lu, Mingxia He
Revista de educación, ISSN 0034-8082, Nº 384, 2019 (Ejemplar dedicado a: Evaluación de la Comprensión Lectora), págs. 301-304
Es reseña de:
La alfabetización crítica, la escolarización y la justicia social
Routledge Reino Unido, 2018. ISBN 9781138294714
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados