Florence Baills, Pilar Prieto Vives
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 6, 2023, págs. 1576-1606
Embodied Prosodic Training Helps Improve Accentedness and Suprasegmental Accuracy
Florence Baills, Charlotte Alazard-Guiu, Pilar Prieto Vives
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 43, Nº 4, 2022, págs. 776-804
Els beneficis de la música en l’aprenentatge fonològic d’una llengua estrangera
Florence Baills, Pilar Prieto Vives
Llengua, societat i comunicació: revista de sociolingüística de la Universitat de Barcelona, ISSN-e 1697-5928, Nº. 20 (Llengua, societat i comunicació), 2022 (Ejemplar dedicado a: Música i llengua), págs. 35-47
Hand-clapping to the rhythm of newly learned words improves L2 pronunciation: Evidence from training Chinese adolescents with French words
Yuan Zhang, Florence Baills, Pilar Prieto Vives
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 24, Nº. 5, 2020, págs. 666-689
Ping Li, Florence Baills, Pilar Prieto Vives
Studies in second language acquisition, ISSN 0272-2631, Vol. 42, Nº 5, 2020, págs. 1015-1039
Using the hands to embody prosody boots phonological learning in a foreign language
Florence Baills
Tesis doctoral dirigida por Pilar Prieto Vives (dir. tes.). Universitat Pompeu Fabra (2022).
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