Periodo de publicación recogido
|
|
|
Mathematical resilience as a conceptual framework for school practice
Urszula Oszwa
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 21, Nº. 1, 2022 (Ejemplar dedicado a: Good practices and challenges regarding the fostering of resilience in educational settings), págs. 99-114
Tomasz Knopik, Urszula Oszwa
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 22, Nº. 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Gifted, talented, and prodigious learners across contexts: school, family, and society/community), págs. 117-137
E-Cooperative Problem Solving as a Strategy for Learning Mathematics during the COVID-19 Pandemic
Tomasz Knopik, Urszula Oszwa
Education in the knowledge society (EKS), ISSN 1138-9737, ISSN-e 2444-8729, Nº. 22, 2021
Current trends in the emotional and social aspects of school readiness research
Urszula Oszwa
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 11, Nº. 1, 2017 (Ejemplar dedicado a: Art in education and therapy of the child), págs. 13-27
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados