InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Effect of eWOM stimuli and eWOM response on perceived service quality and online recommendation
Gobinda Roy, Biplab K. Datta, Srabanti Mukherjee, Rituparna Basu
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 46, Nº. 4, 2021, págs. 457-472
Impact of cashback usage restriction exemption on travel booking: a goal-directed approach
Pankaj Vishwakarma, Srabanti Mukherjee, Biplab K. Datta
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 45, Nº. 2, 2020, págs. 218-230
Antecedents of adoption of virtual reality in experiencing destination: a study on the indian consumers
Pankaj Vishwakarma, Srabanti Mukherjee, Biplab K. Datta
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 45, Nº. 1, 2020, págs. 42-56
Effect of service quality on post-visit intentions over time: The case of a library
Devinder K. Banwet, Biplab K. Datta
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 48, Nº. 3, 2003, págs. 329-332
Effect of service quality on post-visit intentions over time: the case of a library
Biplab K. Datta
Total quality management, ISSN 0954-4127, Vol. 13, Nº 4, 2002, págs. 537-546
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados