InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Reframing teaching knowledge in Content and Language Integrated Learning (CLIL): A European perspective
Lucilla Lopriore
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 24, Nº. 1, 2020, págs. 94-104
Lucilla Lopriore
Rassegna Italiana di Linguistica Applicata, ISSN 0033-9725, Vol. 51, Nº. 1, 2019, págs. 23-26
ELF & WE awareness in ELT: non-native Italian teachers 'perspectives
Enrlco Grazzi, Lucilla Lopriore
Rassegna Italiana di Linguistica Applicata, ISSN 0033-9725, Vol. 51, Nº. 1, 2019, págs. 27-42
Early language learning: investigating young learners' achievement in a longitudinal perspective
Lucilla Lopriore
Rassegna Italiana di Linguistica Applicata, ISSN 0033-9725, Vol. 44, Nº. 2-3, 2012, págs. 147-168
À la recherche de la traduction perdue: la traduction dans la didactique des langues
Lucilla Lopriore
Ela : études de linguistique appliquée: revue de didactologie des langues-cultures et de lexiculturologie, ISSN 0071-190X, Nº 141, 2006 (Ejemplar dedicado a: Didactique des langues et traduction), págs. 85-94
The teaching of EFL in the Italian context: Issues and implications
Lucilla Lopriore
Cauce: Revista Internacional de Filología, Comunicación y sus Didácticas, ISSN-e 2603-8560, ISSN 0212-0410, Nº 25, 2002 (Ejemplar dedicado a: The Teaching of English as a Foreign Language : a European Perspective), págs. 203-224
Content and Language Integrated Learning in Pre-primary Education: Moving Towards Developmentally Appropriate Practices
Lucilla Lopriore
Handbook of CLIL in Pre-primary Education / Ana Otto (ed. lit.), Beatriz Cortina Pérez (ed. lit.), 2023, ISBN 9783031047688, págs. 17-29
Content and Language Integrated Learning in an ELF-aware Perspective
Lucilla Lopriore
Pedagogical and Technological Innovations in (and through) Content and LanguageIntegrated Learning / Alba Graziano (ed. lit.), Barbara Turchetta (ed. lit.), Fausto Benedetti (ed. lit.), Letizia Cinganotto (ed. lit.), 2021, ISBN 978-1-5275-6855-6, págs. 80-98
Subtitling and Language awareness: A way and ways
Lucilla Lopriore, Maria Angela Ceruti
Subtitles and language learning: Principles, strategies and practical experiences / Yves Gambier (dir.), Annamaria Caimi (dir.), Cristina Mariotti (dir.), 2015, ISBN 9783034315296, págs. 293-322
Investigating NEST Schemes around the World: Supporting NEST/LET Collaborative Practices
Lucilla Lopriore
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 73, Nº 1, 2019, págs. 108-110
Es reseña de:
Investigating NEST Schemes around the World: Supporting NEST/LET Collaborative Practices
F. Copland, M. Davis, S. Garton, S. Mann
The British Council, 2016
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados