InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Understanding English speaking difficulties: an investigation of two Chinese populations
Zhengdong Gan
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 34, Nº. 3, 2013, págs. 231-248
Topic Negotiation in Peer Group Oral Assessment Situations: A Conversation Analytic Approach
Zhengdong Gan, Chris Davison, Liz Hamp-Lyons
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 30, Nº 3, 2009, págs. 315-334
‘Asian learners’ re-examined: an empirical study of language learning attitudes, strategies and motivation among mainland Chinese and Hong Kong students
Zhengdong Gan
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 30, Nº. 1, 2009, págs. 41-58
Understanding Successful and Unsuccessful EFL Students in Chinese Universities
Zhengdong Gan, Gillian Humphreys, Liz Hamp-Lyons
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 88, Nº 2, 2004, págs. 229-244
Eva Kartchava: Noticing Oral Corrective Feedback in the Second Language Classroom: Background and Evidence
Matthew Wallace, Zhengdong Gan
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 43, Nº 1, 2022, págs. 212-215
Es reseña de:
Noticing oral corrective feedback in the second language classroom: background and evidence
Eva Kartchava
Lanham : Lexington Books, 2019
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados