Periodo de publicación recogido
|
|
|
EMI Lecturers in international universities: is a native/non-native English-speaking background relevant?
Ofra Inbar, Smadar Donitsa-Schmidt
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 3, 2020 (Ejemplar dedicado a: Special Issue on The role of languages in English-Medium Instruction (EMI) at university), págs. 301-313
English only?: The linguistic choices of teachers of young EFL learners
Ofra Inbar
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 14, Nº. 3, 2010, págs. 351-367
The Effects of Teaching Spoken Arabic on Students'Attitudes and Motivation in Israel
Ofra Inbar, Smadar Donitsa-Schmidt, Elana Shohamy
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 88, Nº 2, 2004, págs. 217-228
Teacher Involvement in High-Stakes Language Testing
Ofra Inbar
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 73, Nº 2, 2019, págs. 226-228
Es reseña de:
Teacher Involvement in High-Stakes Language Testing
D. Xerri (ed. lit.), P. Vella Briffa (ed. lit.)
Springer, 2018
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados