Periodo de publicación recogido
|
|
|
When and why people misestimate future feelings: Identifying strengths and weaknesses in affective forecasting.
Heather C. Lench, Linda J. Levine, Kenneth Pérez, Zari Koelbel Carpenter, Coleen D. Carlson, Shane W. Bench, Yidou Wan
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 116, Nº. 5, 2019, págs. 724-742
The nature of Spanish versus English language use at home
Lee Branum-Martin, Paras D. Mehta, Coleen D. Carlson, David J. Francis, Claude Goldenberg
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 1, 2014, págs. 181-199
Bilingual phonological awareness: Multilevel construct validation among Spanish-speaking kindergarteners in transitional bilingual education classrooms
Lee Branum-Martin, Paras D. Mehta, Jack M. Fletcher, Coleen D. Carlson, Alba Ortiz, María Carlo, David J. Francis
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 1, 2006, págs. 170-181
Kindergarten Prediction of Reading Skills: A Longitudinal Comparative Analysis
Christopher Schatschneider, Coleen D. Carlson, Jack M. Fletcher, Barbara R. Foorman, David J. Francis
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 96, Nº. 2, 2004, págs. 265-282
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados