InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Andrew P. Farley, Olga Pahom, Kris Ramonda
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 97, Nº 4, 2014, págs. 634-650
Silvia M. Peart, Andrew P. Farley
Estudios de lingüística aplicada, ISSN 0185-2647, Nº. 56, 2012
The concreteness effect and the bilingual lexicon: The impact of visual stimuli attachment on meaning recall of abstract L2 words
Andrew P. Farley, Kris Ramonda, Xun Liu
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 16, Nº. 4, 2012, págs. 449-466
Processing Instruction, Meaning-Based Output Instruction, and Meaning-Based Drills: Impacts on Classroom L2 Acquisition of Spanish Object Pronouns
Gregory D. Keating, Andrew P. Farley
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 91, Nº 3, 2008, págs. 639-650
Learner Readiness and L2 Production in Spanish: Processabitily Theory on Trial
Andrew P. Farley, Kristina McCollam
Estudios de lingüística aplicada, ISSN 0185-2647, Nº. 40, 2004
Semantic and Syntactic Perspective on Mood Selection in Spanish: An Analysis on Presuposition, Government and Binding
Andrew P. Farley
Estudios de lingüística aplicada, ISSN 0185-2647, Nº. 39, 2004
Processing instruction, communicative Value, and ecological validity: A response to Collentine's defense
Andrew P. Farley
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 85, Nº 4, 2002, págs. 889-895
Authentic Processing Instruction and the Spanish Subjunctive
Andrew P. Farley
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 84, Nº 2, 2001, págs. 289-299
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados