Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Role of Influencers in Live Streaming E-Commerce: Influencer Trust, Attachment, and Consumer Purchase Intention
Nan Chen, Yunpeng Yang
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, ISSN-e 0718-1876, Vol. 18, Nº. 3, 2023, págs. 1601-1618
Spatial rank-based high-dimensional monitoring through random projection
Chen Zhang, Nan Chen, Jianguo Wu
Journal of quality technology: A quarterly journal of methods applications and related topics, ISSN 0022-4065, Nº. 52, 2020, págs. 111-127
Phase-II monitoring in multichannel profile observations
Haojie Ren, Nan Chen, Zhaojun Wang
Journal of quality technology: A quarterly journal of methods applications and related topics, ISSN 0022-4065, Nº. 51, 4, 2019, págs. 338-352
Computational modeling of Weibo user influence based on information interactive network
Dingguo Yu, Nan Chen, Xu Ran
Online Information Review, ISSN-e 1468-4535, Vol. 40, Nº. 7, 2016, págs. 867-881
Multivariate Exponentially Weighted Moving-Average Chart for Monitoring Poisson Observations
Nan Chen, Zhonghua Li, Yanjing Ou
Journal of quality technology: A quarterly journal of methods applications and related topics, ISSN 0022-4065, Nº. 3, 47, 2015, págs. 252-263
Nan Chen, Lie Xu, Chun guang Yang, Hai dong Feng
Applied thermal engineering, ISSN 1359-4311, Vol. 25, Nº 1, 2005, págs. 113-125
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados