Què està passant al món? Què estem ensenyant?: per un ensenyament de les ciències socials centrat en els problemes, la justícia social i la ciutadania global
Breogán Tosar Bacarizo (ed. lit.), Joan Pagès Blanch (ed. lit.), Antoni Santisteban Fernández (ed. lit.)
Universidad Autónoma de Barcelona = Universitat Autònoma de Barcelona, GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials) : Universidad Autónoma de Barcelona = Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials, 2018.
ISBN 978-84-948252-2-4.
Aproximacions a la competència multilingüe
Oriol Guasch, Lucila Nussbaum Capdevila
Universidad Autónoma de Barcelona = Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials, 2007.
ISBN 978-84-608-0626-4.
De la teoria ... a l'aula:: formació del professorat i ensenyament de les Ciències Socials
Roser Batllori (ed. lit.), Ernesto Gómez Martínez (ed. lit.), Montserrat Oller (ed. lit.), Joan Pagès Blanch (ed. lit.)
Universidad Autónoma de Barcelona = Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials, 2004.
Projecte d'accés i permanència als estudis d'Humanitats
Universidad Autónoma de Barcelona = Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials, 2003.
ISBN 84-688-3571-4.
Saber de letras II: los escritores enseñan a escribir
María Paz Battaner Arias, Anna Díaz Plaja, Eduard Sanahuja Yll
Universidad Autónoma de Barcelona = Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials, 1993.
ISBN 84-477-0245-6.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados