págs. 23-36
Cultura y literatura en la Inglaterra actual: Amit Chaudhuri y Louis de Bernières
págs. 37-57
Literatura y artes plásticas: propuestas didácticas
págs. 59-70
págs. 75-80
Not in the eyes of a child: female initiations and other womanish acts in novels by black women writers
págs. 81-101
págs. 107-127
Traducciones y traiciones: tres textos de la literatura chicana
págs. 129-136
págs. 137-151
Toward a systemic theory of translation as support of translation studies: reflections and instances
págs. 153-163
En torno a una herencia de consunción: encuadres y modulación de la histeria en Fall f the House of Usher (1960), de Roger Corman
págs. 167-183
La literatura en el aula: su función lúdica
págs. 185-195
Lecturas graduadas: de texto literario a instrumento lingüístico
págs. 197-201
págs. 203-217
págs. 219-227
General aspects on humanistic teaching: factors that facilitate learning a language
págs. 231-237
Humanistic language teaching: the subjective experience as the basis for the description of L2 learning
págs. 239-248
págs. 249-251
págs. 253-257
págs. 259-263
págs. 267-279
Songs and other ways of retention: exploiting musical and visual modes of learning in the classroom
págs. 281-300
Zooming in on the picture: using imagery in language teaching
págs. 301-310
Organization, cohesion and reference: cues for reading and writing
págs. 311-317
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados