Text, procés, context, activitat discursiva: punts de vista diversos sobre l'activitat d'aprendre i ensenyar a escriure
págs. 13-32
págs. 33-46
págs. 47-50
Aprendre a narrar: un projecte sobre la novel·la d'intriga
págs. 51-60
L'escriptura per projectes: "Tu ets l'autor"
Teresa Colomer Martínez, Teresa Ribas Seix, Marta Utset Canal
págs. 61-70
L'heroi medieval: un projecte de literatura europea
Teresa Colomer Martínez, Marta Milian Gubern, Teresa Ribas Seix, Oriol Guasch Boyé, Anna Camps i Mundó
págs. 71-82
Com ensenyar a escriure un relat històric?: elaboració de dos seqüències didàctiques i avaluació de l'impacte pedagògic que té a l'escola primària
págs. 83-90
págs. 91-106
Escriure textos argumentatius: una seqüència didàctica
págs. 107-122
Una exposició de poesia: poemes per llegir i comprendre, per dir, per mirar, per jugar
págs. 123-130
págs. 131-136
págs. 139-146
Escrivint crítiques teatrals: experiència de secundària
págs. 147-152
Textos expositius: el resum
págs. 153-168
págs. 169-178
La reflexió gramatical en un projecte d'escriptura: "Manual de procediments narratius"
Carmen Rodríguez Gonzalo, Ana Martínez Laínez, Felipe Zayas Hernando
págs. 179-188
págs. 189-198
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados