Associació Sant Tomàs: com es pot crear valor a les entitats no lucratives per mitjà d'una estratégia de responsabilitat social
págs. 13-22
Casa Tarradellas: tradició e innovació
págs. 23-36
Cooperativa Plana de Vic: el difícil pas de la producció agrícola al món de la distribució
págs. 37-44
Elausa: un volant per al SMART
págs. 45-64
Girbau: el repte de ser eficient en un entorn d'innovació constant
págs. 65-76
Grup Nació Digital: la informació local es fa global grácies a internet
págs. 77-84
Mimcord: la creació d´un "commodity"
págs. 85-100
Museu Episcopal de Vic: eL repte d'esdevenir un producte cultural i turístic internacional
págs. 101-110
Some: internacionalitzar, una elecció o una obligació?
págs. 111-120
Vic es compromet amb la qualitat turística: implantació del SICTED a la ciutat de Vic
págs. 121-131
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados